QUARTER HORSE of the year 2014 AWARD



Postanowiłam zorganizować imprezę, która będzie mieć na celu premiowanie osiągnięć wybitnych koni rasy American Quarter Horse tak, by wyróżnić zasługi virtualek, które wkładają dużo pracy w staranną hodowlę i rozwój rasy. Przy tym opracowałam punktację polegającą nie na maksymalizmie, a na zawartej treści- opis długi, ale rozwleczony, niespójny i nieciekawy będzie oceniany na mniejszą ilość punktów niż krótki, konkretny i zajmujący. Ilość treningów nie będzie ważna- ocenię tylko poziom wiedzy autora i stopień zaawansowania treningów, jak i osiągnięte cele.
W przypadku koni hodowlanych pod lupę nie wezmę ilości potomstwa, a ich powodzenia w sporcie.
Tak, jak wspomniałam już wcześniej- chodzi o uhonorowanie jednostek wybitnych, a nie masy pospolitych quarterów. Zdecydowałam się na ten ruch, gdyż ostatnimi czasy martwi mnie duża ilość koni tej rasy w virtualu. Przez to wiele jest koni na tym samym poziomie, podczas gdy potrzeba nam kilka koni szczególnych. 
W zeszłym roku rasa zaczęła intensywnie zyskiwać na popularności, i by zahamować galopujący wzrost przeciętności i małoatletyczności tych koni, postanowiłam uhonorować jedynie te konie, które w zeszłym roku naprawdę wpłynęły na rozwój rasy. Stąd 2014 w nazwie ;) 

Regulamin

  1. Stajnia może zgłosić po jednym koniu do kategorii, czyli maksymalnie 5 koni ze stajni. 
  2. Jeden koń może być zgłoszony do jednej kategorii. (wyjątek- podpkt 3)
  3. Do nagrody QUARTER HORSE of the year 2014 award można wpisać konia dowolnej płci, nawet wałachy. 
  4. Oczywiście tylko konie rasy Quarter horse i paint horse ;)
  5. Wpisowe od kategorii 1-4 wynosi 5000h od konia, natomiast do kategorii 5 aż 10000h. Nie uszczupli to zbytnio waszych portfeli, a pozwoli na zorganizowanie bogatej imprezy. 
  6. Banner obowiązkowo na stronie głównej lub w zakładce bannery (proszę wtedy o informację pisemną na stronie głównej). 
  7. Uwaga! Będą oficjalne certyfikaty!
  8. Konie z AG Stud mają prawo do startu, gdyż w komitecie sędziowskim zasiądą dwie osoby- obydwie związane z AQH na żywo ;). 

Baner: 




Kategorie: 
  1. BEST PERFORMANCE MARE
  2. BEST PERFORMANCE STALLION
  3. BEST BROODMARE
  4. BEST BREEDING STALLION
  5. QUARTER HORSE OF THE YEAR 2014 AWARD 


Nagrody obliczone zostaną na podstawie wpisowych. 


Formularz Imię i nazwisko:
Stajnia:
Suma wpisowych:
Imię konia:
Boks:
Kategoria: 

Pozostaje mi tylko życzyć wam miłej zabawy! ;)

8 komentarzy:

  1. Imię i nazwisko: Esmeralda
    Stajnia: whk-anarkia.blogspot.com
    Suma wpisowych: 10.000 h.
    Imię konia: *Bueno Star
    Boks: http://whk-anarkia.blogspot.com/2014/03/boks-4-waach-bueno-star.html
    Kategoria: QUARTER HORSE OF THE YEAR 2014 AWARD

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro "breeding stallion", to z klaczą hodowlaną powinno być "broodmare". PRZEPRASZAM, dzisiaj mam jakiś dzień z dupy, wszystkim wytykam błędy językowe xD Za dużo filologii, jeszcze trochę i nikt mnie nie będzie lubił :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc, to jestem wdzięczna :D. Miałam problem z tym słowem.

      Usuń
  3. Formularz Imię i nazwisko: Podkowa
    Stajnia: rancho-arisha.blogspot.com
    Suma wpisowych: 10 000h
    Imię konia: Blackberry
    Boks: http://rancho-arisha.blogspot.com/2014/09/podstawowe-informacje-imie-rodowodowe.html
    Kategoria: QUARTER HORSE OF THE YEAR 2014 AWARD

    Nie mogłaś zaczekać z pół roku? XD Nie mam koni do tego jeszcze ;P I w ogóle, ten fakt że oceniasz po wiedzy.... JA NIE SIEDZIAŁAM NA KONIU OD 3 LAT. Moja wiedza jest zerowa. Stresujesz ludzi xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko, ja nigdy nie jeździłam westernu w Realu :D Chociaż nie ukrywam, że jest to jedno z moich niespełnionych marzeń ;)

      Usuń
    2. Dziewczyny, nie martwcie się- następną imprezą będzie klinika westernowa, haha :P. Oczywiście osobny trening dla każdej z dyscyplin.
      A tak wracając już do gali- latem możemy wybrać championa sezonu ;).

      Usuń
    3. ja bardzo chętnie na klinikę się wybiorę ;)

      Usuń
  4. Formularz I
    mię i nazwisko: Arabia Ney
    Stajnia: Grand Prix Stud http://gp-stud.blogspot.com/p/horses.html
    Suma wpisowych: 5000h

    Imię konia: *Swift Chillout
    Boks: http://gp-stud.blogspot.com/2014/06/kl-3-swift-chillout-pal-western.html
    Kategoria: BEST PERFORMANCE MARE, QUARTER HORSE OF THE YEAR 2014 AWARD

    OdpowiedzUsuń