Wielka dzierżawa


Hej kochani. Ostatnimi czasy znacznie spadła moja aktywność w vircie. Mam ku temu powody- ciągle jestem w wyjazdach, ostatnio zdaję ważne egzaminy kwalifikacyjne i staram się w wolnych chwilach wykonywać pracę zarobkową, by móc jakoś sobie poradzić na studiach. Mam nadzieję, że zrozumiecie ;).
Boli mnie to, że tyle wspaniałych koni miałoby mieć zastój, dlatego postanowiłam ogłosić Wielką Dzierżawę. Polega ona na tym, że każdy może wziąć do siebie tyle koni ile zechce, oczywiście do odwołania. Krótko mówiąc- gdy wrócę i ogarnę stajnię, to konie przyjmuję znów do siebie. Nie wiem ile to potrwa; może dwa miesiące, może pół roku. Dzierżawca nic mi nie płaci, więc użytkowanie moich koni jest zupełnie darmowe, a zyski z zawodów bierzecie dla siebie. Mam jednak małą prośbę- proszę o osobne spisanie sobie ile dany koń zarobił w barwach waszej stajni. Mały drobiazg, jednak byłoby to w miarę uczciwe.
Co jeszcze? Jedna osoba może wziąć tyle koni, ile zdoła, oprócz mustangów. One nie wchodzą w grę, jeśli chodzi o dzierżawę ;). Każdego konia można wykorzystywać rozpłodowo i pisać mu treningi (gdyby ktoś poczuł przypływ weny).
Lista koni: 


Triple Chick- ?
Burnin Captain- ?
Outlaw Slider- ?
Whisky Blood- ?
Missin Moves- ?
Blue Little Spark- ?
Quick Gun- ?
Wild Hunt- ?
Carney- ?
Gryfin- ?
Giacomo Spook- ?
Rhyme About Dance- ?
Move On Yen- ?
Yen Gotta Run- ?
Corny Baby- ?
Red Dead Redemption- ?
Red Rebellion- ?
Watch Her Go- ?
Extreme Dun Gun- ?
Milva- ?
Picturesque Bay- ?
Płotka- ?
Montana- ?
Lizabeth- ?
Excel It- ?
Glory- ?
Formularz
Ksywa:
Stajnia:
Imię konia: 

5 komentarzy:

  1. Formularz
    Ksywa: Juki
    Stajnia: liliowa-zatoka.blogspot.com

    Imię konia: Triple Chick

    OdpowiedzUsuń
  2. Formularz
    Ksywa: Esmeralda
    Stajnia: whk-anarkia.blogspot.com
    Imię konia: Extreme Dun Gun

    OdpowiedzUsuń
  3. Formularz
    Ksywa: Detalli
    Stajnia: wintermistss.wix.com/stud-wm
    Imię konia: Yen Gotta Run

    OdpowiedzUsuń
  4. Formularz
    Ksywa: Agnes
    Stajnia: estrellasportstable.blogspot.com
    Imię konia: Watch Her Go

    OdpowiedzUsuń